10/26/2012

LUNTA!



Siis ulkona on lunta! Ei sen näin aikasin pitäny tulla... Mulla olis ollu tänää ajokoe, mutta se peruttiin joten kortin saanti jää todennäköisesti kevääseen! No keväällä sitte.

Keskiviikko oli vaan sellasta kotona oloo. Illalla mentiin sit äitin ja Topin kaa kattoo Niko 2 lentäjäveljekset ja se oli HYVÄ! Suosittelen!

Eile oli oikeen mukava päivä. Lähin Maijun ja Annin kanssa Flamingoon pulikoimaan. Sielä laskettiin villiävirtaa, jahdattiin krokotiilejä, pelattiin lentistä vedessä ja muuten vaan pulikoitiin. Kävin ekaa kertaa flamingos uimas ja eipä se kovin kummonen ollut. Kyllä mun mielestä Serena on parempi paikka.
Uinnin jälkeen mentiin Jumboon seikkailemaan ja sielä sitten keksittiin että mennää kattoo seuraava leffa joka tulee. No päädyttiin sit kattomaan paranormal activity 4, ja voin sanoo että oli ihan hirveä! En todellakaan suosittele sellasisille jotka oikeasti säikkyy helposti. Mä istuskelin takin alla ja pidin korvia lukossa. Se oli jotenkin outoa, kun muut nauro mä olin ihan paniikissa ja hyvä etten itkeny ! (: 
Must tuntuu et taidan pysyy ihan noissa piirretyissä! 

Tänää varmaan kotona oloo tai sit oon kavereitten kaa tai jotain. Nyt ei oo kuvii keskiviikolt eikä eilisesti joten laitan vähän kuvii netistä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti