10/21/2012

Takkia mä metsästän

Kuten otsikko kertoo, mä etsin itelle takkia talveks. Lähettiinki äitin ja veljen kaa Hyvinkäälle katsastaa samal se uus ostoskeskus Willa ja etsii mulle takkia. No sieltä sitte löytyki kaikkee muuta kuin takki. Äiti sanoki mulle: "me taas löydettiin kaikkea muutakuin piti!" Niinhän se menee, eikö?

Tällässiä sieltä tuli mukaan.

Cubus huppari ja housut yht. 27.90€

Kapphal 27.90€

Edestä

Takaa
Siin on tommone söpö kaulus ja hihojen resori

Tänään olenkin vaan etsinyt takkeja eri nettisivuilta. Mulla on aina ongelmana löytää talvitakki. Mulla kyllä on jo kaksi takkia mutta toinen on laskettelu takin tyylinen ja toinen ei semmoinen jonka voisi laittaa juhliin. Mulla on tapana aina löytää todella kalliita tai sitten ei minkään näköisiä.  Mistä olette löytänyt takin itsellenne? Vinkkejä voi antaa!

Tänää olis viel ohjelmas käydä lenkillä sekä iskällä viemässä pari täytettävää lappua, joka itse muuten on juuri Portugalin lämmössä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti